Kannattaa tulla Kroatiaan kesäkuussa. Lämpötila on
siedettävä ja merivesi jo melko lämmintä. Turisteja on paljon, muttei liikaa.
Tämä paikka voi olla aika puuduttava elokuussa. Tulkaa siis nyt, alkukesästä!
Ei tämä niin eksoottista ole kuin Sarajevossa tai
Mostarissa. Tarjoilijat huutavat ”terve, terve, ole hyvä”, ihmiset puhuvat
parempaa englantia kuin meikäläiset ja suomalaisia on kaikkialla. Mutta jos
viehättävimpiä turistikohteita pitää etsiä, niin täältä löytyy yksi sellainen.
 |
| Kelpais mullekin. |
 |
| Näkymä ravintolasta. |
MERIMERIMERI.
 |
| Tällaisen Riku sukelsi vedestä. |
 |
| Ilta-aurinko. |
 |
Me ei mitään hiekkarantoja tarvita!
|
Vanhakaupunki - kaunis mutta täynnä turisteja
Rakkautta ilmassa.
 |
| Rikun maha. :) |
 |
| PUSPUS. |
Kaunista, kaunista.
 |
Mikäköhän on kyseisen kukan nimi?
|
 |
| Rannalle menossa. |
Hei, oiskohan tuo kukka nimeltään Kukonharja? http://2.bp.blogspot.com/_sBb3629GxIA/SmAwRuyJScI/AAAAAAAADDQ/hVHXQUuR4jQ/s400/Celosia%252Bargentea%252B026%252Bre.jpg
VastaaPoistaSitä kasvatetaan Suomessakin vähäisiä määriä yksivuotiseks kesäkukaks!
Terv: Kärjen puutarhalla kesätöissä :D
Oi kiitos tiedosta, näytti niin veikeältä! :)
Poistaruokakuvat<3
VastaaPoistaTuli nälkä :D
VastaaPoista