torstai 7. kesäkuuta 2012

Antaa kuvien puhua puolestaan

Kannattaa tulla Kroatiaan kesäkuussa. Lämpötila on siedettävä ja merivesi jo melko lämmintä. Turisteja on paljon, muttei liikaa. Tämä paikka voi olla aika puuduttava elokuussa. Tulkaa siis nyt, alkukesästä!



Keliaakikon taivas tämä paikka! En voi syödä pizzaa enkä pastaa, mutta risottoa voin syödä. Yksikin tarjoilija mainitsi, että hän taitaa tietääkin kyseisen sairauden. Ja toinen tarjoilija tuli vielä kerran varmistamaan, että käykös ihan tavallinen riisi ja maito.

Lohirisotto.
Rikun pitsa.
Merenelävät.
Rikun merenelävät.
Kasvisrisottoa.
Riku luuli tilaavansa lihan ja perunat. Mutta tulikin liha-ateria plus perunat.
NAM!


Ei tämä niin eksoottista ole kuin Sarajevossa tai Mostarissa. Tarjoilijat huutavat ”terve, terve, ole hyvä”, ihmiset puhuvat parempaa englantia kuin meikäläiset ja suomalaisia on kaikkialla. Mutta jos viehättävimpiä turistikohteita pitää etsiä, niin täältä löytyy yksi sellainen.

Kelpais mullekin.


Näkymä ravintolasta.
MERIMERIMERI.

Tällaisen Riku sukelsi vedestä.

Ilta-aurinko.
Me ei mitään hiekkarantoja tarvita!


Vanhakaupunki - kaunis mutta täynnä turisteja





Rakkautta ilmassa.

Rikun maha. :)
PUSPUS.
Kaunista, kaunista.

Mikäköhän on kyseisen kukan nimi?

Rannalle menossa.

4 kommenttia:

  1. Hei, oiskohan tuo kukka nimeltään Kukonharja? http://2.bp.blogspot.com/_sBb3629GxIA/SmAwRuyJScI/AAAAAAAADDQ/hVHXQUuR4jQ/s400/Celosia%252Bargentea%252B026%252Bre.jpg

    Sitä kasvatetaan Suomessakin vähäisiä määriä yksivuotiseks kesäkukaks!

    Terv: Kärjen puutarhalla kesätöissä :D

    VastaaPoista